PokerStars запустив рекламну медіакампанію під назвою "I'M IN"


Топовий і всіма улюблений покер-рум PokerStars продовжують активно залучати до себе нових гравців, регулярно впроваджуючи всередині покер-руму різноманітні поновлення.

Наприклад, недавно на Старз з'явилася нова темна тема для ігрових столів під назвою "Carbon". Проте, команда ПокерСтарс також активно працює і в маркетинговому напрямку.

Вчора Старзи запустили рекламну медіакампанії під брендом «I'M IN», що в перекладі означає «Я в грі».

В рамках даної кампанії PokerStars випустили рекламні відеоролики для телебачення, а також інтернету.

Читати також: В IOS клієнта PokerStars зробили доступним вхід через Face ID

Уже в самих роликах представлений новий концепт спільноти ПокерСтарс, яке об'єднує в собі не тільки любителів онлайн-покеру, а й поціновувачів беттінга і онлайн-казино:


Заступник директора PokerStars зі зв'язків з громадськістю Ребекка Макадам прокоментувала нову рекламну кампанію від Старзів:

«На PokerStars ми вже десятки років об'єднуємо і розважає гравців. Ми знаємо силу цього єднання людей, а також забезпечення безпечних умов, де вони можуть кидати один одному виклик і ділитися своїм досвідом. I'M IN став відображенням цього, але оновлений зовнішній вигляд нашої кампанії – це всього лише перший крок. Наш новий підхід до бренду набагато глибший і вміщує в собі всі продукти, які ми можемо запропонувати нашим клієнтам, і те, чим є PokerStars крім наших основних продуктів» – заявила Ребекка Макадам.

Незабаром Старзи також запустять телерекламу, в якій глядачам повідають про продукти компанії, а також розкажуть про відповідальну і безпечну гру.

Не варто також забувати, що на Старзах є безкоштовні турніри, однак інколи для доступу в них потрібен пароль. Усі паролі на фріроли ПокерСтарс ви можете дізнатись на нашому сайті.

Оцінити матеріал:
- відмінний матеріал
- хороший матеріал
- непоганий матеріал
- поганий матеріал
- матеріал жахливий