Про освіту.Сегодні побачила таке.Яка ваша думка,друзі?
Дано: - середньостатистичний учень 8 класу загальноосвітньої школи - щодня 7-8 уроків (часом 6), кожен тривалістю 45 хвилин концентрованоі уваги з перервами між уроками по 15-20хвилин (попити води, підготувати зошити/підручники до наступного уроку, технічна пауза…) - щоденні домашні завдання, виконання яких займає щонайменше 3-4 години, а по-хорошому, десь по 40-60хв на ДЗ з одного предмету. Тут уже кому як «пощастить». Виходить, що дитина віком 13 років щодня з понеділка по п‘ятницю працює 10-12 годин. Разом орієнтовно - 50-60 годин на тиждень розумової праці. Розумова робота- це важка робота. Дорослі люди здебільшого працюють 8 годин/день або 40 годин на тиждень. Це регулюється трудовим законодавством і недайбоже від нього відійти. Лояльність і залученість наразі - тема не цього посту. Також в даному випадку ми не говоримо про професії з ненормованим робочим графіком. Виходить, що 13-річна дитина працює (головою) десь на 10-20 годин на тиждень більше, ніж дорослий. Але ж нелогічно порівнювати з психічної сторони навантаження дорослої 30-річної людини і 13-річної дитини. Ба більше, всі ми знаємо, що в процесі навчання мозок працює куди інтенсивніше і виснажливіше, ніж при виконанні зрозумілих чи звичних завдань. Доречі, 10-річні мають розклад, не набагато лайтовіший за 13-річних- різниця в 2 уроки/день максимум. Як це так? А коли йому гуляти, дихати свіжим повітрям, кататись на велику, ходити в спортивну секцію і просто «нічого не робити»? Поки що я маю єдину думку-висновок стосовно цього: саме так з таких дітей виростають дорослі, які не мають смаку до життя (вони його просто не бачать), бо з таким підходом формується стереотип, що життя- це біль і постійна виснажлива важка праця, бо робота- це «виснажлива хрінь», через яку вони ненавидять понеділки, а в п’ятницю мають єдине бажання- напитись, бо інакше розслабитись не виходить.
Я за то хай в дітей буде право на відпочинок.
Відпочинок









поки буде таке відбуватись в нашій країні, то майбутнього у нас не буде, тому ми свою дитину відправили на офлайн, кинули свою бахмутську школу та відправили вчитись в одну із гімназій в Полтавській області
То дуже добре!
Ми зі змінним успіхом, то онлайн то офлайн.Зараз поки що онлайн.
Дійсно life balance складна річ, та не зрозуміло коли самє відбувається єтап дитинство>підліток>дорослий (ми маємо тільки орієнтовні та приблизні роки/сроки цього)
Вважаю що хист до навчання та отримуваня знань не дорівнює кількості годин в школі та після неї.
З іншого боку, діти набагато розумніші чим ми вважаємо.
Так!Згодна 💯%
Коли я був у 6-7 класі було у нас по 7-8 уроків кожного дня. Це просто треш. Йдеш додому о 15.30-16.00. Домашні завдання (враховуючи, що завтра також 7-8 уроків) займали по 2-3 години 100%, якщо робити швидко, не надто заглиблюватися. Виходить якщо добавити ДЗ, поїсти, то вже 19.00-20.00. Повна дурня.
Краще з 5-го розділити класи на напрямки та зробити не більше 6 уроків на день. Буде більше профіту.
До того ж, а як з гуртками (футбол, бокс, англійська тощо)? У 20.00 йти ще кудись? Взимку йдеш додому зі школи, а вже темно. Це жах. Не знаю чим вони думають там.
Зате десь прочитав, що наш вельмишановний міністр, Оксен, сказав, що досить глумитися з кацапів і писати рф з Великої літери
Оксена на гілляку!
З власного досвіду скажу, що повністю згідний. Я як приходив зі школи то було одне бажання - спати. Але доводилось йти на спортивні гуртки, на вихідних ходив до репетитора з математики. Навантаження дійсно велике😵💫
Ох, хочу додати що окрім цього всього є ще додаткове навантаження у вигляді мами яка хоче щоб дитина стала професором та отримувала лише 5ки. Тому просто Дз перетвориться на кару небесну, а перевіряння щоденника перетвориться щонайменше на сімейні мелодрами😅
Не ні, я не така мама, я вчителів напружую щодо домашніх завдань, це їхня робота і якщо вони не можуть пояснити дитині, що і як вирішити, то і в школі їм робити нефіг.Я вчилася на золоту медаль, але в мене вчителі були супер, та й давалося воно мені якось просто.І батьки не напружували з домашньою роботою.
Може я вже забув, але якогось тяжкого навантаження не відчував.
Може тому що я деякі предмети тупо ігнорив, типу літератури та різних факультативів. Якщо все вчити та й на одні "5ки", то це реально можна дуба врізати, особливо якщо родаки будуть тебе сварити за одну-дві "3ки".
Ну а в старших класах вже легше, і прогуляти щось можна було.
11 клас тільки був важким, тому що треба було підготуватись до вступних екзаменів, ЗНО. Ходив до репетитора.
Єдино в чому було погано, це те що навчання це було у більшості - "зубрьожка" підручників, цікавого було мало. Навіть на фізиці та хімії було мінімум експериментів.
О, у нас навпаки, з хімії одні лабораторії були
А як і скрізь у принципі.
Поки не призначать якогось прогресивного міністра, толку не буде. А директора шкіл чи вчителі новаторством займатись не будуть - бо є шкільна програма.
Так,згодна
У Фінляндії тут 4-5 уроків у середньому. При цьому перерва між уроками 5, 15 і дві великі 25 і 30хв. Під час перерви діти обов'язково мають виходити надвір, навіть якщо дощ. Повинні бути парасольки із собою.
Іноді здається, що в Україні наші "просвітителі" просто з дитинства хочуть з дітей зробити неврівноважених. психов
Так и є... на жаль((((
в нас по 6-7 було, але ми в суботу вчились....але хочу сказати, що більшість робила вид, шо вчиться...а деякі вчителя, шо вчать...
своїх дітей не маю, бо поки однокласники вчили як ставити засоси, я вчив квадратні рівняння
І біквадратні теж
І до моєї бульбаки в ФБ дішло))
Теж там побачила.
а чому ти не задаєш собі питання. чому школяр може висідіти на уроках, потім бігти по гурткам, робити д\з і ще є сили потім грати з друзями, а люди в 30+ з роботи прийшли та немає сил. Куди диється наша енергія, сила з роками? Мене це питання більш тривожить. Діти поки маленькі в них багато енергії та сил. Я не беру за увагу те, що підхід може бути різнийв галузі освіти- це вічне питання та може довго про це говорити. Я за енергію, куди вона зникає з роками? Подивись на дітей скільки в них сіл та людей 30+ліж би то ліжка скоріше
Ти мене наштовхнула на пост, може буде з іншою думкою))