Пригоди в Гонконгі 5!Самогонщіки)
Стандартний контракт був 8 місяців, але як правило сиділи по року ато і півтора.Середній вік був далеко за сорок із них любителів зеленого змія 99.9%,саме цікаве я той 0.1%який не пив) В місті пляшка віскі коштувала десь 15$ що для пияк на постійній основі було занадто так як зп у середньому була 2000$ Ось машиністи і придумали самогоний аппарат трубу з якого вивели в основну трубу пароплава щоб не палитись)Генії інженерної думки)Так потроху тягали цукор з нашого камбузу поки одного разу їх запаси не закінчілись, а смикнути потрібно було) В день коли приймали провізію мьянмарці на пасажирський камбуз і лишили біля складу цукор і муку,не встигли прийняти)Впевнений вони навіть не підозрювали що вночі прийде з підвалу Сплінтер ,незважаючи на камеру яка стояла прям на складі і потягне в самогонну два мішки цукру варити нектар ) На слідуючій день ,що не дивно,мьянмарці не дорахувалимь 2 мішки,почався кіпіш)Саме цікаве що ми відповідаємо за камери і записи, е кімната з купою дівіарів де все пишеться)І ось приходить запит на цю камеру щоб переглянути)І в цей момент відчуваючи що пахне смаженим пришов Стармех і благав щось зробити,так як його Лунтіка який потянув могли за це звільнити зі скандалом)А це втрата репутації для нашого екіпажу,а для багатьох це приговор так як їм по 60+ і знайти роботу буде дуже тяжко. Ну і моё начальство дае доброе видалити все за ніч ,що і було зроблено) Злили все на несправний дівіар, а мы просто на місце того що був кинули старий який не працював) І так процесс впріння не закінчувався ніколи) Після цього випадку мьянмарці приймали товар поки не приймуть))) А так за контракт в 13.5 місяців деяких персонажів я трезвими не бачів. Були навіть такі випадки де другий помічник Стармеха втрачав свідомість на планерці так як пиячів всю ніч) Ще запам'ятався цей же механік який не злив з танків воду і прийняв мазут і в 12 ночі ,коли працювало казино трапився блекаут, повна обезточка пароплава ,а це ппц які бабки для компанії так як в порт ми повинні були заходити по черзі,а шли лише на одній машині з адг(аварійний дизель генератор)І що саме цікаве, цей упирь спокійно пішов в місто поки всі з команди чистили його помилку) Та так ще багато було моментів, але думаю на цьому закінчіти) По традиції всім дякую,далі не буде, ахахаха









Ось міркую скільки ж цукру прошло через цей аппарат)?
Тонни?
від часу звісно залежить скіки він функціонував)
Більше року точно)Думаю приблизно так
Раз вони не просихали,то певно апарат робив цілодобово

Так,та то капец,я писав деяких трезвими не бачів
Зелений 🐍 це однозначно зло,одні проблеми від нього,це факт,але на жаль випивають напевно всюди по роботах і це нікуди не дінеться,я і сам можу випити,звісно не на роботі,тре просто знати що можна а що ліпше не робити
жаль що не буде продовження
В мене зараз брат спиваеться, буквально пару днів тому пішла дружина з дітьми, сьогодні завіз йому продуктів так як не їв днів 5 норм,один алкоголь, я йому висказав що ніхто не винен у тому що він слабкий і те що його водить пити сильніше його волі ( Сказав що допоможу тільки як він піде назустріч, це риса справжніх чоловіків, хай думае інакше так як він бухае то пів року і буде на два метри нижче рівня землі(
Співчуваю,і розумію,я не знаю всієї ситуації звісно,вибач,але деколи тре йти проти волі людини якщо вона не хоче міняти отаке,то можна силоміць заставити(лікування,таке різне)але це чисто моя думка,знав просто подібні випадки,не хочу чогось там радити,влазити в не свої справи,хоть деколи і таке не помогає нажаль(
Та було вже не раз(зараз вже повинен сам
Поняв,ну тоді сили і терпіння ,щоб пройти то все!
Вези його до Олександра в Катюжанку, поки не пізно, контакти знайдеш в інтернеті
Я вощив в Вінницю до Овсянюка, краще не знайшов в Україні, 5 років не пив. Дякую подивлюсь.
Що не зробив за для оковитої)
Я так розумію ваш корабель, точніше екіпаж, тільки на самогоні і працював!


Ага)Всім хто за 50 бухав
а я по темі, просто можу тільки уявити, якщо ти по пів року у морі чи океані, скрізь одні побратими по чарці...а ти молодець не втратив свідомості, одного не розумію як на це все можна дивитись тверезими очима?
Ну в їхній ситуації описаній вище,вони на такі терміни не ходили,а просто виходили в територіальній води на якийсь час і назад в порт,та напевно на пів року без заходу десь в порти і не ходять,як тобі була поповниш на всіх
гу і це дуже довго,є напевно такі рейси,але вони точно мають якісь типу контрольні точки,чи шось таке,але то я так собі думаю,насправді сам не вкурсі)
З задоволенням, я дуже сильний ментально ,я моду випити пива але я контролюючи процесс, а не навпаки)А так багато чого було по зеленому, якось напишу
Зараз я працюю на ро ро,25 портів в місяць
Я не поняв за ро ро
25 це капець як багато,що не день то порт виходить,то з одним грузуом?чи то розгрузки-загрузки проходять?то ж треба в кожен порт дозволи всякі документи,на корабель,щоб зайшов,напевно.Проходив суецький канал?)
Чудове завершення серії випусків,дякую)
В кінці не вистачило: "як вам мої історії з Гонконгу? Сподобалися? Я, доречі, ніколи не був у Гонконгу 😁 тепер відчуваєте, як я можу блефувати?")) О це так розв'язка була би 🤣
А загалом чудові історії! 😉