Ми використовуємо кукі ("cookies") відповідно до «Повідомлення про файли кукі». Використання кукі може привести до обробки ваших особистих даних. Для отримання додаткової інформації про використання файлів cookie та блокування кукі в настройках браузера відкрийте «Повідомлення про файли кукі» тут.
Якщо ви даєте згоду на використання файлів cookie та обробку ваших особистих даних відповідно до «Повідомлення про файли кукі», натисніть «Прийняти». Увага! Якщо ви заблокуєте файли cookie, які необхідні для правильної роботи сайту, це може привести до його непрацездатності.
Показати більше
Вже давно граю на ACR, виводив уже не раз на крипту, верифікація пройдена, награвши необхідну суму, ставлю на вивід, через кілька годин мені гроші вертають, а на наступний день взагалі трапляється така ситуація
Звертаюсь я в саппорт і по електронній почті, і в LiveChat, відповідь одна - Ваш запит розглянуть на протязі 24 годин, уже прошло набагато більше ніж 24 години, відповіді немає, присилають тільки таке:
Зі злості відповів, що не подобається, вибачте здають нерви!!!
Хто що може підказати,як поступати в такій ситуації, будь ласка допоможіть!!!! SOS!!!!
Можливо, потрібно відіграти 10$, які мені перевів інший гравець, а тоді питання скільки мені потрібно відіграти і де краще відігрувати?
P.S. Буду йти до кінця 70$ для мене це гроші як для переселенця!!!
Потрібно відіграти 20 % рейку від суми переказу.
це точно? якщо це так, то дуже дякую
Точно, також вивід доступний тільки 1 раз на добу, май на увазі.
Було 10%.
Звідки інфа?
здається на Америці виводить без відіграних, у мене жодного разу не було проблем, але один вивід в 24 години
я так бачу, що стовідсотково не знає ніхто, що ж зачекаємо відповіді саппорта, якщо вона буде, а то вони вміють...
коли йде перевод від гравця требв відіграти рейк від суми яку перевели 10-20% краще зайти зіграти спин і немучатись і все виведеш
я вже 5 спнів зіграв, вивід не відкрито
не понятно тоді шось не так яне знаю сапорт відповідає зазвичай через 3 дні жди весе время вивожу на бінанс ніяких проблем поки не було і нічого невідігрував так як переводів мені не було
вже відправив три повідомлення, саппорт мовчить, я знаю що модератори CardmatesUA, читають всі повідомлення, будб ласка може можете надати якусь допомогу чи порадити що робити, чи звязатись з ACR, але такого хамства від покер-руму я не бачив по відношенню до своїх гравців, дуже дякую завчасно
Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.