🔍 Аналіз флопів у No-Limit Hold'em: як я класифікував 22 100 флопів для навчання постфлопу.
Навчання постфлоп — це завжди виклик, особливо коли ти намагаєшся охопити всі можливі варіанти. Усього можливих флопів у техаському холдемі — 22 100 (з урахуванням перестановок, тобто А92 і 92А це однаковий флоп). Звучить як надто багато, щоб працювати з усіма одразу.
Тож я вирішив підійти до цього системно: класифікувати флопи за основними характеристиками, порахувати частоти кожного типу і вчити гру від найпоширеніших флопів до найрідкісніших. Для цього я написав скрипт на Python, який обробив усі можливі флопи й розбив їх за кількома параметрами.
📐 Основні параметри класифікації:
Скоординованість (connectedness): наскільки флоп сприяє стрейтам.
Спареність (paired): чи є на флопі пара або тріпс.
Масть (suit texture): чи є можливість флешу/ФД (rainbow / two-tone / monotone).
Висота карт (height): найвища карта — висока, середня чи низька.
📊 Результати аналізу
1. Скоординованість флопу:
🔌 Disconnected (не скоординовані): 74%
→ Немає можливості зібрати стрейт з флопа, часто навіть без можливості OESD.
🧩 Semi-connected (напівскоординовані): 17%
→ Потрібно мінімум дві конкретні карти, щоб зібрати стрейт, або ж немає стрейту з флопа, проте флоп насичений OESD і гатшотами (типу 4♣6♠8♦, 5♣6♠9♦, 7♣10♠Q♦).
🔗 Connected (скоординовані): 9%
→ Три послідовні карти або з одним пропуском (типу 6♣7♠8♦, 5♣6♠8♦).
👉 Висновок: Майже 3/4 флопів — незв’язані. Варто спершу тренувати гру на слабко скоординованих текстурах, де стріти рідкі, і частіше грають роль топ-пари та кікер.
2. Мастевість:
- Two-tone (дві карти однієї масті): 55%
🌈 Rainbow (усі різні масті): 40%
- Monotone (усі однієї масті): 5%
👉 Найпоширеніші флопи — двомастеві, де можливий флеш-дро. Це важлива категорія для вивчення гри з бекдорними дро, флеш-дро і тонкої агресії. Інша велика частина - райдужні флопи, що теж важливо для вивчення. І цими двома категоріями перекривається 95% флопів.
3. Спареність:
🔓 Unpaired (усі різні карти): 82.82%
👯♂️ Paired (дві однакові): 16.94%
👶 Trips (три однакові): 0.24%
👉 Переважна більшість флопів не спарені, отже, найбільше користі буде від опрацювання таких ситуацій.
4. Найвища карта
- A, K або Q high: 55%
- J, T, 9 high: 30%
- Нижчі: 15%
👉 Більшість флопів буде хоча б з одною високою картою, тож з них і треба починати.
Можливий також аналіз за декількома параметрами:
🧠 Як я буду працювати далі?
Знаючи частоти, я планую розділити пріоритетність вивчення флопів і поетапно тренувати гру.
Почати з найчастіших (наприклад, unpaired disconnected two-tone/rainbow).
Далі переходити до semi-connected і paired флопів.
І лише потім працювати з рідкісними ситуаціями типу monotone і trips.
Цей підхід дозволяє концентрувати зусилля на 70–80% ігрових ситуацій, які зустрічаються щодня, замість того, щоб розпорошуватись на екзотику.
⚙️ Технічна частина та код на Python
Щоб обробити всі можливі флопи (22 100 комбінацій карт), я написав простий скрипт на Python. Його основна задача — для кожного флопа визначити його текстуру, згрупувати флопи за переданими параметрами і розрахувати їх частотність.
Ось основні етапи, які реалізує код:
1. 📦 Генерація всіх можливих флопів
import itertools
suits = ['♠️', '♥️', '♦️', '♣️']
ranks = list(range(2, 15)) # 2 = 2, ..., 11 = J, ..., 14 = A
deck = [(r, s) for r in ranks for s in suits]
all_flops = list(itertools.combinations(deck, 3)) # Всі комбінації по 3 карти
2. 🔍 Аналіз флопа: функції класифікації
def check_suits(flop):
# Мастевість: 1 масть — monotone, 2 — two-tone, 3 — rainbow
...
def check_paired(flop):
# Перевірка повторів: Trips, Paired або Unpaired
...
def check_connect(flop):
# Різниця між найстаршою і наймолодшою картою
...
def check_height(flop):
# Чи є на флопі високі карти (A,K,Q), середні (J,T,9) чи лише низькі
...
def classify_flop(flop: tuple) -> dict:
suit_texture = check_suits(flop)
paired = check_paired(flop)
height = check_height(flop)
connectedness = check_connect(flop)
flop_texture = {
'paired': paired,
'height': height,
'suits': suit_texture,
'connect': connectedness,
}
return flop_texture
3. 🧮 Підрахунок частот кожної комбінації
from collections import Counter
category_counts = Counter()
for flop in all_flops:
cat = classify_flop(flop)
category_counts[(cat['height'], cat['connect'], cat['suits'])] += 1
4. 📊 Підрахунок відсотків і сортування
total_flops = sum(category_counts.values())
category_distribution = {
category: round(100 * count / total_flops, 2)
for category, count in category_counts.items()
}
sorted_distribution = dict(sorted(category_distribution.items(), key=lambda x: -x[1]))
🔚 Результат
На виході ти отримуєш список типів флопів і те, який відсоток усіх можливих флопів вони займають. Наприклад:
8-High or lower Disconnected Two-tone : x%
J,T,9-High Semi-connected Rainbow : y%
A,K,Q-High Connected Two-tone : z%
Реалізацію простих функцій я вже не писав, і так вийшло багато) Якщо комусь буде цікаво, можу викласти код на гітхаб (нік на гітхаб теж hybr1dtheory).









Вперше тут шось корисне, лайк.
Правда, ці данні легше було нагуглити, за хвилину. Це раптом не ти диспу рахував нещодавно? Бо калькулятор диспи теж існує, можу дати лінк
Я знаю про калькулятор диспи, користувався ним ще для сіт-н-гоу в 2018) Давай експеримент: ану нагугли мені такі розрахунки за дві хвилини, та ще й з можливістю гнучких налаштувань (хочеш рахуєшь тільки А-хай флопи, хочеш А-К-Q) або хоча б щоб були пояснення методології розрахунку, бо для когось connected борд це тільки три підряд (J-T-9), а для когось і 9-7-5 це вже connected. Час пішов😉
П.С. З точки зору часу я це порахував сьогодні на роботі, паралельно виконуючі основні задачі) написання допису більше зайняло
я не для того написав, шо б починати суперечку
нічого не маю проти того шо люди мають екстра скіли і використовують, я теж різні таблиці і графіки зі звітностями в гуглдоках роблю
ну вот на пекарстасі базові типи флопів по другому лінку одразу
+ в самій статті додаткова інфа по різним вірогідностям
інші питання теж гугляться дуже легко, будь-якою мовою, на 2+2 чого вже тіки не рахували як і на інших деяких ресурсах
і ще раз, ну є і є, я не знецінюю власні досліди
успіхів
Та про "експеримент" це ж я чисто в якості жарту, теж без негативу) Звичайно я далеко не перший, хто замислився над такими питаннями) Звісно це в першу чергу для себе і з цікавості, але й раціональне зерно тут теж є, бо можна згрупувати й налаштовувати параметри на свій смак, а не шукати інформацію для кожного нестандартного випадку. Я часто такі невеличкі розрахунки алгоритмічно розв'язую і зберігаю для себе. Отак назбираю по шматкам і зберу колись свою флопзілу😁
до речі, от тобі підказка по напрямку навчання: не стільки важливі структури флопів, як споти, які частіше всього граються, бо гра між позиціями це першочергова річ, це вже позиціям і тому, які кнопки вони жали, викладають різні флопи. Краще сфокусуватись на тому, як грає позиція проти позиції стратегічно, бо, вочевидь, будь-який флоп буде гратись принципово по-різному, виходячи з того що саме це за пот, срп, 3бп, 4бп, сквіз і тд, важливі діапазони. Наприклад, в кеші найчастіша гра теоритично це бтн вс бб, сб вс бб срп, але на практиці частіше за все це ізолейт-поти з фішом, або мультівеї. Тому краще розпочати приблизно з цього, потім класику бтн вс бб, бвб, потім за бажанням, я б радив найбільше тренувати 3бет-поти в атаці без пози, вони найскладніші. Якщо ти граєш мтт (а ти ніби їх і граєш), переклади цю логіку на вашу кухню, подумай які ситуації виникають найчастіше і з них і розпочни.
І ще, можливо, коли вже дійде до вивчення конкретного спота на різних флопах, то може навіть більше сенсу має розпочати з того, що б вивчити 5% монотонок одразу, бо це всього 5%, це швидше за інше, і так само з тріпсом на флопі. У тебе займе пів життя вивчати поведінку на 95% бордів, ти так до монотонок ніколи не дійдеш, повір мені, людині з трьома десятками тисяч прокліканих тренувань в візарді)
І ще раз успіхів, покер має жити
Дякую, так і роблю) от як раз розбір гри по позиціях і завів мене в ці хащі🙂. Бо виявив, що вінрейт на ББ занизький, при тому що захист ББ +/- в межах норми. Звідси зробив висновок що погано відіграю постфлоп без позиції, ну і закрутилося...😁 Не знаю як в кеші, а в МТТ на мікролімітах SRP поти RvBB, ну і відповідно BBvR, це точно дуууже часта ситуація. А от 3bet потів тут, думаю, поменше буде ніж в кеші.
в принципі, мабуть, так і є, 3бет-поти там першу годину граються)
Добре, що я мало що зрозумів. Бо якби зрозумів багато, то в покер не грав 😜
Насправді цей текст проплачений покерним масонським лобі, щоб створити ілюзію ніби в покері все рахується😁, але ми то знаємо правду! Покер - це чиста удача🤣
Оце по нашому 🤣🤣🤣
Я тобі вірю🤝. Але я нібубни не зрозумів😁. Напевно покер для мене дуже складно🤷
Ну знання саме частотності випадіння різних флопів це взагалі необов'язково, запам'ятовувати таке точно буде зайвим. А от вміти якось класифікувати структуру бордів і підлаштовуватися під неї - це вже ближче до прикладних задач. Я просто люблю робити щось самостійно, так краще запам'ятовується. Колись я зробив вимикач з керуванням по WiFi і таймером майже з нуля. Довбався більше тижня, сам паяв все, сам писав програму для мікроклнтролера і т.д. Знайомий сміявся з мене, мовляв пішов би купив та і все) Але ж я це робив не тому що він мені дуже потрібен був, а просто щоб навчитись і зрозуміти як все працює, обмін даними по WiFi, webRTC і т.п.
Цікава і корисна статистика 👍️✍️
Дякую) приємно що хоч комусь цікава теорія)
Дуже крута інфа ! буде дуже цікаво з продовженнями по окремим пунктам!
Дякую за таку роботу!!!
Дякую! Є ще бажання порівняти еквіті діапазонів на різних типах бордів, але то вже треба якийсь більш серйозний софт підключати) подумаю як це краще зробити і може напишу про це
прикольно було б дослідження з певними типами рук на певних бордах, але то мабуть дуже складно
Ох і заморочився! Дякую, цікаво!
Python не знаю, але плюс мінус зрозумів, як все прописував😉
Дякую! іноді буває такий настрій) Це ще я не написав як посперечався в коментарях на ютубі на тему того як впливають на еквіті скинуті суперниками карти на попередніх позиціях, коли ми виставляємось префлоп з АК проти 55 (наприклад баттон проти ББ). Бо в діапазонах фолду суперників явно більше п'ятірок, аніж тузів і королів. Я вважав що цей вплив настільки малий, що ним можна знехтувати, а опонент доказував зворотнє. Пів вечора сидів рахував, але все ж довів😇
дед-кардз дійсно впливають на еквіті діапазонів, але через те, що це надзвичайно важко достеменно прорахувати і імплементувати, краще виносити цей аспект гри на найвищий рівень, коли решта вже вивчена
але я теж про це раніше часто думав і теж вважаю, що дед-кардз важливі
Dead cards LIVES MATTER!😁
ваау, ну це вау. сто плюсів 🙂
Дякую!)
Це неймовірний топ.
Читав та перечитував.
Дякую)
Більше валетів не пушу
Почекай з висновками😁 ну в тебе ж ще є фолд еквіті під час пуща, а по-друге у суперника є тільки дві карти, тож одразу проти АКQ ми не будемо їхати, а тільки проти двох з них валети будуть попереду)
з валетами як не їдь - нуль еквіті))
Дуже цікаво. Хотів би і я так розуміти гру, але ж лінива дупця(
Ну я б не сказав, що я прям дуже розумію гру, особливо постфлоп, але я на шляху до цього)
Ого, ти навіть програму для цього створив! 🤯 Лайк! 👍️
Неочікувано багато! 😶
З таким підходом точно все повинно вийти! Бажаю заносів! 🤑
Дякую!) доречі для мене теж це був найбільш неочікуваний результат, бо інтуїтивно здається що райдужних і двомасних має бути десь порівну. Хоча якщо подумати і порахувати вийде:
Щоб скласти двомасний флоп нам треба дві карти одної масті і третя будь-якої іншої (поки легко😉). Почнемо з першого. Кількість комбінацій з двох карт однієї масті - 13 * 12 / 2 = 78. Тому що всього карт 13 і для кожної залишається 12 "друзів", типу для двійки 2-3, 2-4, 2-5 ...... 2-А і так далі для кожної, ділимо на 2 бо 3-4 і 4-3 це одна комбінація. Оскільки мастей в нас чотири і ми рахуємо будь-яку то множимо на 4: 78 * 4 = 312 комбінацій. Ось ми поклали перші дві карти флопа, а третя має бути іншої масті, таких в колоді залишилось 13 * 3 = 39 (три інших масті по 13 карт кожна). Тобто загальна кількість таких комбінацій (флопів) 312 * 39 = 12168. Всього флопів 22100, а 12168 з них двомасні, це і виходить 55%. Комбінаторика і теорія ймовірностей не завжди інтуїтивні😁
Мені було впадлу рахувати так для кожного випадку, тому і написав прогу)