Не працює додаток PokerStars? Є рішення
Після оновлення PokerStars багато користувачів покер-руму зіткнулися з проблемою раптового припинення роботи клієнта.
Додаток Покер Старс став зависати і вимикатися під час гри, вибиваючи вікно з наступною помилкою: «Припинена робота програми" PokerStars Client Software "(APPCRASH)»:
Служба підтримки PokerStars com вже неодноразово була сповіщена про цю проблему і її представники запевняють, що працюють над усуненням всіх можливих причин неполадки.
У більшості випадків причиною некоректної роботи програми є пошкодження файлу user.ini в налаштуваннях PokerStars.
На даний момент сапорт покер-руму пропонує користувачам вирішити проблему мимовільного закриття клієнту ПокерСтарс наступним чином:
- Видалити файл User.ini або User в налаштуваннях PokerStars.
- Запустити знову додаток.
Зверніть увагу, що після видалення даного файлу всі ваші налаштування в додатку повернуться в стан за замовчуванням, так що вам потрібно буде встановити їх знову самостійно.
У деяких користувачів після видалення файлу User були помічені проблеми з роботою Холдем Менеджера, але цю проблему також обіцяють виправити.
Як знайти файл User/User.ini в налаштуваннях PokerStars?
Є два способи знайти файл User або User.ini на ПокерСтарс.
Перший спосіб:
- Запустити додаток PokerStars;
- Вибрати в правій панелі меню «Довідка» і там вибрати зі списку команду «Відкрити папку "Мої налаштування"»;

- Вимкніть програму PokerStars, як тільки відкриється папка з налаштуваннями;
- Видаліть з відкритої папки файл User.ini або User;
- Запустіть клієнт PokerStars.
Читати також: Налаштування користувача PokerStars: де зберігаються і як скинути
Другий спосіб (в разі якщо ви не можете відкрити ПокерСтарс):
- Натисніть на клавіатурі клавіші Win + R (кнопку "Windows" ви, як правило, знайдете в лівому нижньому куті клавіатури між клавішами "Ctrl" і "Alt")
- Перед вами відкриється спливаюче вікно «Виконати»:

- В рядку пошуку надрукуйте або скопіюйте і вставте наступний текст: %USERPROFILE%\AppData\Local і натисніть Enter;
- Знайдіть папку вашого покерного клієнта (зазвичай вона так і називається – «PokerStars») і відкрийте її;
- Знайдіть файл User або User.ini і відкрийте його в будь-якому текстовому форматі, за винятком Word (найкраще використовувати Notepad (Блокнот)). Зробити це можна за допомогою натискання на файл правою кнопкою мишки і вибору команди «Відкрити за допомогою ...» – «Notepad».
Важливо щоб при цих діях з файлом User програма PokerStars була вимкнена.
- в кінець файлу (одразу після останнього рядка) вставте наступний текст:
[Debug]
WriteCallStack = 1
WriteMiniDump = 1
- Збережіть файл, залишивши його на тому ж місці (CTRL + S)
- Запустіть клієнт ПокерСтарс.
Ці нескладні дії допоможуть вам налагодити роботу програми PokerStars. Багато користувачів відзначили, що після скоєння вище запропонованих дій додаток ПокерСтарс почало працювати коректно і тільки у деяких з'явилися проблеми з роботою сторонніх програм.
Якщо дані дії не допоможуть виправити проблему, вам варто звернутися в службу підтримки покер-руму ([email protected]) і вислати їм копію лог-файлів. Також варто уточнити, чи використовуєте ви стороннє програмне забезпечення (покерний софт) для гри на ПокерСтарс і яке саме.