Не працює додаток PokerStars? Є рішення

 не працює додаток PokerStars

Після оновлення PokerStars багато користувачів покер-руму зіткнулися з проблемою раптового припинення роботи клієнта.

Додаток Покер Старс став зависати і вимикатися під час гри, вибиваючи вікно з наступною помилкою: «Припинена робота програми" PokerStars Client Software "(APPCRASH)»:

 PokerStars помилка

Служба підтримки PokerStars com вже неодноразово була сповіщена про цю проблему і її представники запевняють, що працюють над усуненням всіх можливих причин неполадки.

У більшості випадків причиною некоректної роботи програми є пошкодження файлу user.ini в налаштуваннях PokerStars.

На даний момент сапорт покер-руму пропонує користувачам вирішити проблему мимовільного закриття клієнту ПокерСтарс наступним чином:

  1. Видалити файл User.ini або User в налаштуваннях PokerStars.
  2. Запустити знову додаток.

​Зверніть увагу, що після видалення даного файлу всі ваші налаштування в додатку повернуться в стан за замовчуванням, так що вам потрібно буде встановити їх знову самостійно.

У деяких користувачів після видалення файлу User були помічені проблеми з роботою Холдем Менеджера, але цю проблему також обіцяють виправити.

Як знайти файл User/User.ini в налаштуваннях PokerStars?

Є два способи знайти файл User або User.ini на ПокерСтарс.

Перший спосіб:

  • Запустити додаток PokerStars;
  • Вибрати в правій панелі меню «Довідка» і там вибрати зі списку команду «Відкрити папку "Мої налаштування"»;

" Мої налаштування "

  • Вимкніть програму PokerStars, як тільки відкриється папка з налаштуваннями;
  • Видаліть з відкритої папки файл User.ini або User;
  • Запустіть клієнт PokerStars.

Читати також: Налаштування користувача PokerStars: де зберігаються і як скинути

Другий спосіб (в разі якщо ви не можете відкрити ПокерСтарс):

  • Натисніть на клавіатурі клавіші Win + R (кнопку "Windows" ви, як правило, знайдете в лівому нижньому куті клавіатури між клавішами "Ctrl" і "Alt")
  • Перед вами відкриється спливаюче вікно «Виконати»:

"Виконати"

  • В рядку пошуку надрукуйте або скопіюйте і вставте наступний текст: %USERPROFILE%\AppData\Local і натисніть Enter;
  • Знайдіть папку вашого покерного клієнта (зазвичай вона так і називається – «PokerStars») і відкрийте її;
  • Знайдіть файл User або User.ini і відкрийте його в будь-якому текстовому форматі, за винятком Word (найкраще використовувати Notepad (Блокнот)). Зробити це можна за допомогою натискання на файл правою кнопкою мишки і вибору команди «Відкрити за допомогою ...» – «Notepad».

Важливо щоб при цих діях з файлом User програма PokerStars була вимкнена.

- в кінець файлу (одразу після останнього рядка) вставте наступний текст:

[Debug]

WriteCallStack = 1

WriteMiniDump = 1

  • Збережіть файл, залишивши його на тому ж місці (CTRL + S)
  • Запустіть клієнт ПокерСтарс.

Ці нескладні дії допоможуть вам налагодити роботу програми PokerStars. Багато користувачів відзначили, що після скоєння вище запропонованих дій додаток ПокерСтарс почало працювати коректно і тільки у деяких з'явилися проблеми з роботою сторонніх програм.

Якщо дані дії не допоможуть виправити проблему, вам варто звернутися в службу підтримки покер-руму ([email protected]) і вислати їм копію лог-файлів. Також варто уточнити, чи використовуєте ви стороннє програмне забезпечення (покерний софт) для гри на ПокерСтарс і яке саме.

Оцінити матеріал
- відмінний матеріал
- хороший матеріал
- непоганий матеріал
- поганий матеріал
- матеріал жахливий
Коментарі відсутні
Ви будете першим, хто залишить свій коментар
Незареєстровані користувачі не можуть залишати коментарі.
Будь ласка, увійдіть або зареєструйтеся.